12 Temmuz 2010 Pazartesi

LOG


Okuduğumuz onlarca şeyden sonra biz de çalışma sistemimizi 21.yüzyılın ruhuna uygun hale getirmeye karar verdik. Yaptığımız şey, her ne olursa olsun, inovatif olmalıydı. İlk konuşulanlar arasında; aksiyon almayı cesaretlendirmek adına hata yapana bonus sistemi getirmek, yeni gelenler için sağlam bir training programı hazırlamak, iş üretimi ve sunum süreçlerini parçalara ayırıp mükemmelleştirmeye çalışmak gibi şeyler vardı. Ama bunların üzerinde çok durmadık, çünkü bunları zaten istediğimiz zaman yapabilirdik. Tartışmanın iyice derinleştiği bir anda, “Neden pencereden girip çıkmıyoruz?” gibi bir fikir çıktı. Konvansiyonel olan (Çoğu ajansın her gün yaptığı) kapıyı kullanmaktır. Peki neden pencereden girmiyorduk gerçekten? Pencere terasa açılıyordu. Kapıdan çıkıp dolanmaya da gerek kalmıyordu. Bu disruptive fikrin çıkmasıyla birlikte gün içinde hepimiz ofise pencereden girip çıkmaya başladık. Alınan ders: Daha fazla soru sormak lazım. Çözümler aslında hep gözümüzün önünde. Konuyu detaylı olarak değerlendirdiğimiz bir makaleyi Harvard Business Review’e gönderdik bile. Pencerenin resmini yanda (veya üstte) görebilirsiniz. Tabii ki lomo olarak.

4 yorum:

  1. En Az Odunla En Çok Isı Verimi Veren Voler Triptronik Sistem Şömine Haznelerini Plazma, İki Yanı Açık ,Üç Tarafı ve Dört Tarafı Açık Şömine Hazne Çeşitleri ile Binlerce Şömine Modelleri Dekortaş Şömine Bulabilirsiniz.
    www.dekortas.com.tr
    Tel: 0232 264 36 88

    YanıtlayınSil
  2. Girip çıkmak için tasarlanmamış pencerelerin birer birer bozulması bu işin burda kalmayıp nasıl farklı sektörlere sıçrayacağının, dünyayı adım adım nasıl değiştireceğinin göstergesi adeta.

    YanıtlayınSil
  3. Gerçek bir gerilla marketing. Sen altılıyı bulacağına, altılı seni bulsun ekolünden. Tebrikler Dekortaş Şömine. Sitesinde yazdığı gibi: Şöminede son teknoloji.

    YanıtlayınSil
  4. Dekortaş Şömine'den öğrenilecek çok şey var.

    YanıtlayınSil